«Жоғалған әмиян: оны қайтару қай елде ықтималдығы жоғары» атты жоғары сынып оқушылар арасында челлендж ұйымдастырды. » Школа №87 г.Алматы
Алматы қаласы Білім басқармасының
«№87 жалпы білім беретін мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7(727) 2-98-92-39
Есепші бөлімі:
+7(727) 2-90-43-41
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » «Жоғалған әмиян: оны қайтару қай елде ықтималдығы жоғары» атты жоғары сынып оқушылар арасында челлендж ұйымдастырды.
09
ақпан
2021

«Жоғалған әмиян: оны қайтару қай елде ықтималдығы жоғары» атты жоғары сынып оқушылар арасында челлендж ұйымдастырды.



Алматы қаласы Білім басқармасының бастамасымен жасөспірімді тәрбиелеу және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мақсатында, мектеп психологы мен әлеуметтік педагогы- «Жоғалған әмиян: оны қайтару қай елде ықтималдығы жоғары» атты жоғары сынып оқушылар арасында  челлендж ұйымдастырды.
Челлендждің негізгі міндеті   жоғары адамгершілікті, жауапты, талапты және әлеуметті білікті азамат пен патриот жастарды қалыптастырып дамыту.Оқушалардың санасына ұрлық пен жемқорлық туралы ұғымды қалыптастыра отырып, ол әдеттерден аулақ болуға баулу.Жасөспірімдер арасындағы бұл челлендждің маңызы 
жемқорлық мәселесі Қазақстанда ғана емес, әлемнің басқа да елдері үшін аса өзекті мәселердің бірі болып тұруында. Қай мемлекетте болса да ең қауіпті құбылыс – жемқорлықтың жайылып, парақорлықтың дендеуі. Сыбайлас жемқорлықтың өршіп тұрған кезінде қоғам ешқашан алға баспайды, керісінше мемлекеттің дамуы тежеледі. Ал мемлекеттің ең берік діңгегі - жастар.Олардың санасының дұрыс қалыптасып, жақсы білім алуы - жауапты істердің бірі


По поручению Управления образования города Алматы, в целях воспитания подростков и формирования антикоррупционной культуры, школьный психолог и социальный педагог организовали челлендж среди старшеклассников «Потерянный кошелек: в какой стране его могут вернуть».
Основной задачей челленджа является формирование и развитие высоконравственной, ответственной, требовательной и социально компетентной гражданской и патриотической молодежи.Формировать в сознании учащихся представление о воровстве и коррупции, прививать им привычки к избеганию. Значение этого челленджа среди подростков 
проблема коррупции остается одной из самых актуальных не только в Казахстане, но и в других странах мира. В любом государстве самое опасное явление-распространение коррупции и взяточничество. Во время обострения коррупции общество никогда не продвигается вперед, а, наоборот, тормозится развитие государства. А самый прочный стержень государства-это молодежь.Правильное формирование их сознания и получение хороших знаний-одна из самых ответственных дел